poniedziałek, 11 lutego 2019

Pechowe poniedziałki

Poniedziałki mają już taką naturę, że ... musi się dziać. Zacznę od końca. Już po pracy (bo w czasie lekcji nie mogę) musiałem odwiedzić GOPS, bo ... jeden z serwerów JBoss odmówił posłuszeństwa, a sprawozdania czekają. Dlaczego nie chciał ruszyć? Poniedziałek? Ale ostatecznie się udało - ruszył.  W szkole kilka sztuk sprzętu cały czas czeka na naprawę i właściwie mógłbym to odpuścić, ... ale się poczuwam, tylko nie mam kiedy tego zrobić. Gdy np. chciałem się po lekcjach za to zabrać, to nie było klucza do sali a sprzątaczek, które go miały też nie mogłem odnaleźć itd. 
...
...
Były jeszcze inne, techniczne przypadki. Np. w nowej części szkoły wyskoczył bezpiecznik odpowiedzialny za prąd w gniazdach. Zadanie przywrócenia prądu spadło na ... mnie, oczywiście. Nie wiem dlaczego klucze do tych skrzynek są tak powyginane, ale na szczęście udało mi się odkluczyć a podejrzewam, że nie każdy by sobie poradził. W końcu ktoś te klucze powyginał próbując zrobić coś siłowo a nie wyczuciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz