piątek, 22 lutego 2019

Dzień na opak

Szkolny komputer z sali 21 zabrał już wiele mojego czasu. Od wielu dni próbowałem w nim przywrócić działanie audio. Ikonka głośnika była przekreślona. Ściągałem wiele razy sterowniki z różnych stron. Sterowniki były instalowane, komputer restartowany i sterowników nie było. W różnych miejscach odinstalowywałem, instalowałem a dźwięk się nie chciał wydobyć i komputer milczał. Będąc w szkole na dyżurze dyskotekowym, próbowałem nawet zainteresować "złotą rączkę" (Daniela G), ale jemu (tak na szybko) też się nie udało. Postanowiłem zabrać komputer do domu i przywrócić ustawienia fabryczne (teraz trzeba będzie kilka programów na nowo instalować). Trochę to trwało, ale ... w końcu dźwięk wrócił. Ale ile czasu zmarnowanego? Podłączam go do domowej sieci i ... kolejna niespodzianka. Komputer z jednej strony pokazuje, że nie ma połączenia a przepływ danych jest w obie strony. Przeglądarka normalnie działa, ładuje strony ... o co chodzi?
-
W przerwie patrzę na partię JKD z Nakamurą i widzę jak otrzymuje ... przegraną według komputera pozycję 

a partia kończy się wygraną JKD :)
-
Na zrzutce od kilku dni spokój cisza i już zastanawiam się, co by tu zrobić, kogo zachęcić, żeby parę złotych (chociaż dyszkę) wpłacił dla podniesienia aktywności. A tu nagle przychodzi wiadomość, że nieznany(a) mi "magdamat" wpłaca ... 100! Udostępniam informację na FB i za chwilę kolejna wpłata 20 (a tu już mam pojęcie od kogo, chociaż oficjalnie się nie przyznał). O co chodzi?
-
Na zajęciach dodatkowych z matematyki ostatecznie została jedna uczennica i już zastanawiałem się, czy by jej nie "skrócić męk", bo nie lubi tej matematyki. A jednak decyduję się wykorzystać tę okazję i ... pomóc jej. Chociaż rozwiązaliśmy może z dwa zadania, ale myślę ..., że może nastąpić wielki zwrot w jej podejściu do matematyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz