środa, 8 sierpnia 2018

Teoria a praktyka na przykładzie leasingu

W teorii zawsze wszystko wygląda pięknie i prosto. Praktyka pokazuje, że nie zawsze jest tak jak gdzieś napisano.
Hyundai i20 stoi sobie nadal w Inowrocławiu. Jutro już nawet kierownica dotrze, bo była zdemontowana i wysłana do Poznania na okoliczność założenia skóry. Problemem stała się faktura. Teoretycznie uzgodnione było wpłacenie wkładu własnego. Dealer przysłał fakturę, ja przelałem pieniądze. Teraz okazało się, że ... bank chciałby fakturę na całą kwotę i aby tylko w uwagach odnotować, fakt mojej wpłaty. Jednak dla dealera i dla mnie, to trochę jest niezrozumiałe ... - faktura powstała, obowiązek podatkowy wystartował i ...
Ponadto wolałem opisać jeszcze jedną sprawę, bo ... niby wszyscy zainteresowani wiedzą o co mi chodzi z rejestracją ale ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz