sobota, 19 maja 2018

Pokaz umiejętności paranormalnych :)

PUP - zapisuję, bo ten Niemiec (...Alzheimer) za mną chodzi. W czasie dzisiejszej dyszki - wreszcie normalne bieganie - przyszedł mi do głowy pomysł na zebranie kwoty na nowy projektor do szkoły. 
Zrobić biletowaną imprezę (bilety po 10 zł, ulgowe po 5), na której odbyłby się pokaz gry w szachy na ślepo, prezentacja z UOM, ekspresowa lekcja żonglowania, układanie kostki Rubika, stanie na głowie, chodzenie na rękach, przysiady na jednej nodze itp. i to niekoniecznie tylko w moim wykonaniu a wszystko dla zdobycia funduszy na kolejny projektor. Teraz już za mało czasu ale może we wrześniu ...?
-
Dzisiejsze bieganie było pierwszym "porządnym", czysto sportowym i poszło ... jak krew z nosa. Prawda jest taka, że nie chciałem się forsować, aby nie złapać przypadkowej kontuzji ale o czasie lepiej nie pisać.
-
Na chess.com zgodnie z zapowiedzią gram sobie tylko w szachy 960 idzie mi wyśmienicie. Partie wychodzą naprawdę ciekawe. Inna sprawa, że przeciwnicy są z niskimi rankingami ale nigdy nie wiadomo przeciw komu gram, ja tez mam chwilowo bardzo niski ranking. W każdym razie jest radość grania i po głowie chodzi myśl zrobienia pierwszego turnieju takich szachów w powiecie wągrowieckim :)
Na YT 3300 subów

1 komentarz:

  1. Panie Jacku fajny pomysł z tym turniejem szachów Fischera.
    Proszę korzystać w pełni z mojego programu Bobby960.
    Trzyma kciuki za to by udało się Panu zorganizować ten turniej.
    Pozdrawiam
    Artur Urbaniak

    OdpowiedzUsuń