niedziela, 15 kwietnia 2018

"Złota Wieża" - poprawa lekka

Pamiętam, że w ubiegłym roku użalałem się nad tandetnymi nagrodami. W tym roku były już porządne nagrody w postaci zegarów DGT1002. Niestety nie pojawiła się podstawowa drużyna Wapna - podobno mieli spotkanie przed bierzmowaniem. Z powodu  braku zawodników (nie pojawili się również absolwenci) musiałem sam wzmocnić. Partia z Darkiem Pijanowskim przebiegła pod moje dyktando. Partia z Przemkiem Sydowem była długo równa z małymi groźbami z obu stron ale ostatecznie Przemkowi udało się przejść do końcówki wieżowo-pionowej z pionem więcej i to jeszcze nie było źle ale udało mu się mnie sprowokować do ustawienia, w którym wieże zostały wymienione i wtedy już nie było szans.
-
-
Jutro rozpoczynam wędrówkę do sponsorów PITS. W ubiegłym roku zacząłem wcześniej. Jest pierwsza wpłata na ZRZUTCE (!), która podsunęła mi myśl, aby właśnie przez zrzutkę zebrać już wcześniej wpisowe - przynajmniej od części zawodników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz