niedziela, 22 kwietnia 2018

Planszomania - konkurs/wpadka SGB

Zastanawiałem się, czy ... warto o tym napisać. W końcu w skład SGB wchodzi PBS, który tak pomaga naszej szkole i wspiera PITS. Wysłałem dwie wiadomości do SGB, gdzie zgłaszałem swoje zastrzeżenia. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Podejrzewam, że nie byłem jedynym opiekunem, który zgłosił protest. Ale mogę być czasami jedynym, który publicznie ogłosi swoje zastrzeżenia. Właściwie, to już czuję jak SGB rozmawia ze swoimi prawnikami ... którzy piszą, co mi grozi ...
Ja nie mam czasu na rozpisywanie się ale poniżej umieszczam zrzuty prac na stronie głosowania, które dobitnie świadczą, że organizator coś "zawalił" i nie raczy wytłumaczyć się z wpadki.





Na stronę prac można wejść dopiero po utworzeniu konta i zalogowaniu i już tak przy okazji wprowadzania RODO, po "przyjacielsku" podpowiem SGB, że operując danymi osobowymi powinni zapewnić możliwość zmieniania, poprawiania, wglądu i oczywiście możliwości usunięcia konta (bycia zapomnianym) a tego w tej bazie SKOWSGB brakuje.
Jeśli SGB jest zainteresowane usunięciem wpisu, to ... wystarczy wesprzeć fundusz nagród PITS (bo mi jeszcze się fundusz nie domyka).
__
Teraz jeszcze sobie pomyślałem, że za tą wpadką SGB stoi jakiś konkretny człowiek, taki pechowiec (w moim stylu), który czegoś tam nie dopatrzył i pewnie będzie jeszcze miał z tego kłopoty. 
-
Przemyślałem jeszcze raz ostatnią (pechową) partię z wczorajszego turnieju - intuicja dobrze pokazywała, że partia jest lepsza, bo w normalnych warunkach przy kluczowej pozycji (przed poświęceniem wieży) była wygrana ... ale nerwy nie wytrzymały i nastąpił przedwczesny (niepotrzebny w tamtych okolicznościach) atak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz