czwartek, 12 kwietnia 2018

Irracjonalne zachowania

Mając tyle spraw do załatwienia zająłem się dzisiaj powyższym filmem. Nie mogłem się powstrzymać i już. Oczywiście mam zastrzeżenia, wiem że można było zrobić lepiej - ale musiałem. Już wczoraj zakładałem sobie, że dzisiaj pobiegnę. Jeszcze do obiadu byłem przekonany, że pobiegnę. I nie pobiegłem. 
Dobre komentarze motywują. Dzisiaj miałem zastępstwo z czwartą klasą i bardzo byli zainteresowani moją aktywnością na YT. Na nich sprawdziłem skuteczność "małpki zamian" i pewnie to mnie zmobilizowało do nagrania filmu. Pytali również o hejt i zgodnie z prawdą odpowiedziałem, że prawie co piąty komentarz bywa hejtem. Co ciekawe - z ich wypowiedzi wynikało, że skoro mnie hejtują, to ... zarabiam. Ot takie wnioskowanie.
Sprawy HAi idą ... średnio - ani porażki ani spektakularne zwycięstwa - ot proza życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz