piątek, 6 kwietnia 2018

iFirma - nauka rachunkowości

Kiedyś dziwiło mnie dlaczego księgowość tyle kosztuje. Jutro minie tydzień funkcjonowania HAi. Dzisiaj wprowadziłem pierwszą fakturę zakupu i wystawiłem pierwszą fakturę za usługę. Nie jestem pewien, czy wszystko jest zrobione poprawnie. Naprawdę dla początkującego przedsiębiorcy nie jest to takie proste. Całe szczęście, że program sam sobie dodaje i odejmuje i oblicza VAT. Szachy i sport musiałem odstawić ... Na głowie tyle roboty wszelakiej, że nie ma czasu pisać. Na szczęście Swift wrócił do życia i skoro przez te kilka dni był spokój, to powinno być już dobrze. Potencjalny kupiec się już tak nie kwapi ale to nie problem. Sprzedaż Swifta i zakup auta w zamian, to byłby kolejny duży problem i wydatki. Zatem problemy motoryzacyjne odkładam na przyszłość.

2 komentarze: