poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Poświętnie

Jeszcze kilka godzin zostało ale ... czas nastawiać się na pracę. W ostatnim wydaniu GW poszedł jednak artykuł o sprawdzianie na smartfonach ale bez linków. Zatem nie będzie raczej odzewu. CK napisał po swojemu i nic na to nie poradzę.
-
Magnus Carlsen tylko zremisował z najlepszą obecnie kobietą GM Hou Yifan w Grenke Chess Classic a ona samodzielnie prowadzi w tym turnieju ... ale "jedna jaskółka wiosny nie czyni". Zobaczymy jak ten turniej się skończy.
-
W Rydze GM Monika Soćko tylko zremisowała z żoną GM R. Wojtaszka - IM Aliną Kashlinską.
Całkiem nieźle radzi sobie IM E. Paetz, która też utrzymuje się w czołówce stawki..
-
Ja też dzisiaj dużo grałem ale średnio mi idzie ... szczególnie kiepsko idzie mi z Holendrami i to w szachach klasycznych jak i 960  mam dwie przegrane partie, które normalnie bym poddał ale ... na potrzeby drużyny sztucznie je przeciągam. Jeden z przeciwników jest nawet nieźle zdenerwowany moim postępowaniem i nawet pisał do mnie w tej sprawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz