niedziela, 21 lutego 2016

Zgłosiłem się do konkursu "Blog roku"

Dzisiaj nawet okazało się, że zgłoszenie zostało ... zaakceptowane :) Chociaż w tytule konkursu jest "blog", to ja wcale nie zgłosiłem się w kategorii "Blog", zgłosiłem się w kat. "Twórca video "  :)
Zgłosiłem mój kanał na YT. Chociaż ostatnio moje "produkcje" są ... trochę nie na temat ale skoro w regulaminie jest mowa, o tym, aby był przynajmniej jeden film opublikowany w 2015 r. ... Akurat na początku 2015 r. przygotowałem kilka odcinków z serii " ... - zrozumiesz!", na początku tego roku zrobiłem "Szachy w kwadrans (niecały)". Zatem mam trochę filmików matematycznych i szachowych a i poradnikowe by się znalazły - o myciu szyby w kominku np. 
Od 23 lutego rozpocznie się głosowanie ..., to opublikuję więcej informacji.
____
W tym miejscu chciałbym zachęcić KRZYSZTOFA JOPKA, aby zgłosił swojego bloga PSYCHOLOGIA i SZACHY ! Specjalnie robię to "publicznie" (mógłbym przecież prywatnie napisać)  aby nie mógł się tak łatwo wycofać :) Akurat w kat. "blog - pasje i twórczość" jest tłok ale ja na pewno SMS bym wysłał a i trochę szachistów by się zmobilizowało ...
___
aby głosować na JACEKHAJA należy wysłać SMS:
na nr 7124 o treści J11119

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz