sobota, 6 lutego 2016

ChessArbiter Pro 2016 i inne nowości

Pierwszego lutego pojawił się nowy program do sędziowania z silnikiem "JaVaFo". Ciekawe jak długo wytrzymam i nie kupię.
Trochę kibicowałem dzisiaj polskim arcymistrzom w lidze niemieckiej. Niektóre zespoły są ... naprawdę ciekawe. Zauważyłem dwa, w których na osiem szachownic było tylko po jednym Niemcu. Niewątpliwie obcokrajowcy stanowią więcej niż połowę grających. Polaków naliczyłem dziesięciu. Z "projektowych" wygrali GM Bartosz Soćko i GM Mateusz Bartel (wychodząc z opresji), natomiast zremisowali: GM Dariusz Świercz, GM Grzegorz Gajewski (obaj nie dociskając).
-
Prawdopodobnie jako pierwszy zarejestrowałem drużyny z Wapna do wojewódzkich rozgrywek drużynowych. Na szczęście udało mi się ale nie jestem pewien, czy wszystkim się uda, skoro już na początku pojawiały się problemy.
Widziałem dzisiaj, że na blogu był odwiedzający z Norwegii ale to wcale nic nie musi znaczyć.
Pracy "szkolnej" mam na tyle dużo, że więcej pisać nie mogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz