środa, 24 lutego 2016

Jak zwykle - błąd na starcie

Własnie kończąc montaż tego krótkiego filmiku zauważyłem, że podałem wczoraj błędny kod (bez "J" na początku), na szczęście zauważyłem to jeszcze przed wysłaniem filmiku na YT.
Nagle w mojej kategorii zrobiło się tłoczno. Doszło jeszcze dużo dobrych kanałów. Pewnie czekali do końca, aby być wyświetlanym na początku :) Gdybym teraz miał oceniać szanse, to już nie widzę "JACEKHAJA" w pierwszej dziesiątce :) chociaż nigdy nie wiadomo ... może chociaż 10. ?
W tej kategorii i tak jest najmniejszy tłok chyba?
Wracając do wątku "niemieckiego", to już mi się nie chce publikować zrzutów ... ale w ostatnich dniach Niemcy wyszły na 1. miejsce a Hiszpania na 2. a Polska jest dopiero na 3. O_o (w statystykach bloga, "Odbiorcy")
Prawidłowa treść SMS: J11119 na nr 7124
Na szczęście nawet ja sam na siebie nie zdążyłem wysłać ... ale termin głosowania - tylko do południa 1 marca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz