poniedziałek, 2 listopada 2015

W końcu 1000 subskrybentów :)

Długo na ten dzień czekałem a jak nadszedł, to ... okazało się, że nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło. Wprawdzie w opcjach kanału YT pojawiła się możliwość wprowadzania płatnych  materiałów ale obecnie, w Polsce, to byłoby raczej samobójstwo dla mnie :) Zatem chwilowo nie będę wykorzystywał tej opcji ale myślę - co z nią zrobić.
Ukończyłem właśnie prace nad ścieżką video do "Ciągu arytmetycznego", teraz muszę jeszcze dograć audio. Mam trochę zastrzeżeń (jak zwykle) ale ... nie mam ochoty się "rozczulać" i wkrótce opublikuję.
W nocy śnił mi się koszmar, że byłem w Niemczech, szukałem pracy a przebywałem w parku i musiałem nocować "pod chmurką". Ten park, to niby w Dortmundzie był :) ale jak teraz się zastanowiłem, to bardziej by mi pasował na plac zabaw w Wickede, w pobliżu domu Manfreda Portratza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz