wtorek, 3 listopada 2015

Lekki niedosyt po kolejnym filmie

Film o ciągach arytmetycznych planowałem już dawno ... W związku z przekroczeniem granicy 1000 subów postanowiłem przyspieszyć produkcję i ... mam lekkiego "kaca". Nie jest to film dopieszczony. Bardzo mnie wkurza dłużyzna na początku z jednym słupkiem. Wiele innych drobiazgów mi się nie do końca podoba ... ale chciałem opublikować, to opublikowałem.
Dzisiaj czytałem wpis na FB o WikiVid i ... może będą lepsi od spryciarze.pl ale ja wolę zostać przy YT.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałem ten filmik i mam mieszane uczucia. Z jednej strony POMYSŁ bardzo dobry, ale z drugiej - wykonanie "prosi o ulepszenie" ;) :). Nie wiem czy ja jestem taki słaby z matematyki czy też ty Jacku w twoich filmikach ZA SZYBKO (intensywnie?!) wyjaśniasz to co należy robić, aby wyszedł dobry wynik.

    Często niestety brakuje nieco spójności - w filmie mówisz o jednym, a pokazujesz co innego (albo nic). Pytanie czy mógłbyś spróbować tłumaczyć WOLNIEJ oraz nieco głębiej. Innymi słowy - jakbyś zrobił albo o połowę dłuższy filmik albo podzielił jeden temat na dwie części. W innym wypadku mam poważne obawy, że uczniowie słabsi niewiele będą odnosili korzyści z twojej ŚWIETNEJ pracy :(.

    PS. Od razu dodaję, że doceniam twój wkład oraz pracę. Jeśli jednak zależy ci Jacku, aby twoje filmy stawały się naprawdę mocne (także dla słabeuszy z matmy), wówczas wydaje mi się, że warto przemyśleć moje uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się krytyki nie boję :) ... wierzę w siebie. Prawda jest taka, że w tym filmie eksperymentowałem z nowymi programami. Mój Mac już pada. Przy dłuższej pracy następuje nieoczekiwane wyłączenie i potrafi przepaść wiele pracy. Natomiast na Win nie pracuje mi się tak intuicyjnie. Traktuję ten film jako "do poprawki" zdaję sobie sprawę z wielu niedoróbek ... Oczywiście przemyślę uwagi ... Z mojej strony mogę się jednak tłumaczyć, że robię filmiki teoretycznie dla "środka" ... bo rzeczywiście dla słabszych trzeba by wolniej i dokładniej a dla zdolniejszych będzie to ... "nudne". Nawet mój "najlepszy" filmik "Dzielenie pisemne" nie wszystkim się podoba ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tłumaczyłem sobie, że jeśli dla kogoś jest za szybko, to zawsze może sobie obejrzeć filmik jeszcze raz - taki był mój zamysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nie jest za szybko, ale stanowczo zbyt mało intuicyjnie ;) :). Niemniej CHWAŁA za robienie takich materiałów i dzielenie się nimi!

    Tak czy inaczej sam nie jestem w stanie wielu rzeczy zrozumieć, więc poszukuję takich materiałów (obecnie głównie w postaci filmików), które pokażą wszystko "jak chłopu na roli" - tak, aby już NIE DAŁO SIĘ nie rozumieć ;) :)

    OdpowiedzUsuń