sobota, 28 czerwca 2014

Kontrolowany dołek

YT trochę zmieniło wygląd panelu, ja doczekałem się dzisiaj w "zaangażowaniu" kompletu czerwonych trójkącików "w dół". Wiadomo - wakacje się zaczęły. Wczoraj było takie spotkanie grilowe grona nauczycielskiego w Srebrnej Górze. Niestety nie mogłem być dłużej jak dwie godziny. Nie było wszystkich ale ... była większość a przynajmniej ci "aktywni". Ja miałem dzisiaj ciężki dzień, bo dwa razy musiałem jechać do Wągrowca i to ... w nocy, bo Maks miał spotkanie klasowe. Do środy czeka mnie ciężka praca. Muszę wiele spraw "zakończyć".
Jednak mam świadomość, że czeka mnie "odbicie od dna" ... wystarczy zachować  spokój i zrobić, to ... co jest do zrobienia.
Nawet pobiegłem dzisiaj te 10 km, które powinienem, oczywiście wolno. Za to ostatnio, gdy biegłem 6, to drugie 3 zrobiłem w 15 minut a ostatni kilometr nawet w 4:40.
Chess.com też mnie nie rozbił - obecnie przechodzę na Chess Pro (taki program na iPadzie). Dzisiaj przeglądałem kilka partii Fishera. Rozegrałem też dwie partie z programem i obie wygrałem (ale ten program nie jest nastawiony na ogranie mnie lecz na trening). Zgłosiłem się do turnieju w Szubinie, bo w obecnych czasach takie (np. 3 dniowe/5 rundowe) turnieje są ... właśnie dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz