czwartek, 7 marca 2013

co nas nie zabije to nas wzmocni...

Sprawa z AdSense ... wyjaśniona ... negatywnie. Odrzucono mój protest - koniec zarabiania. Przynajmniej nie będzie reklam, dla czytających będzie lepiej (ja też jestem czytającym). Mobilizacja trochę może spadnie, bo gdy zarabiam to czuję się bardziej odpowiedzialny, staram się dotrzymywać terminów. Uważam, iż zostałem pokrzywdzony ale dla mnie to nie pierwszyzna. Gdybym chociaż trochę przejrzał historię mojego bloga pewnie nie jeden wpis dotyczył by sytuacji gdy mam pecha. Trzeba szybko zapomnieć o tym epizodzie i brać się do roboty. Projekt SZACHISTA czeka, w Trzciance nakręciłem trochę ujęć, nawet to skleiłem i umieściłem na YT ale na potrzeby SZACHISTY na pewno to poprzerabiam. Wczoraj, absolwentka Anna Baczyńska przesłała mi kilka fajnych zdjęć figur szachowych. Zaproponowałem jej zrobienie serii, którą mógłbym wykorzystać do animacji poklatkowej ... zobaczymy. Pisania starczy na dzisiaj ... teraz czas na odrabianie zaległości: poprawa kartkówek, bycie z rodziną, ćwiczenia itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz