środa, 27 marca 2013

Carlsen gra ... jak komputer

X runda, gdy piszę Carlsen jeszcze gra z Gelfandem ale jestem pewien, że wygra. Obserwowałem przebieg partii od 20. posunięcia i ... przez 20 posunięć widziałem jak Magnus wyciska, wyciska, wyciska! Teraz komputer pokazywał wyraźną przewagę Norwega i postanowiłem już wpisać, aby móc iść pobiegać. Pozostałe partie już się skończyły. Kramnik ładnie przeszedł do wygranej końcówki z Griszczukiem ale to trzeba widzieć, że będzie wygrana bo komputer w trakcie nie pokazywał wcale przewagi a Griszczuk wcale nie zrobił większego błędu ale skończyło się zwycięstwem Władimira. Natomiast w partii Iwanczuka z Aronianem, mogło być różnie, bo Iwanczuk jest nieobliczalny i były momenty gdy komputer pokazywał przewagę Ukraińca ale ... wybrał złą drogę i wygrał Aronian, chociaż lepiej oddaje obraz tej partii powiedzenie, że Iwanczuk przegrał. Prze chwilę zajrzałem na Chessbomb.com i Gelfand jeszcze walczy ... ale Magnus już go nie wypuści. Super jest ten turniej ... naprawdę WIELKIE szachy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz