niedziela, 22 października 2023

Reminiscencje turniejowe

 

Natknąłem się na artykuł Dawida Czerwa( na chess.com), w którym opisuje swoje doświadczenia przy organizacji turnieju szachowego. Dodałem tam swój komentarz. Na wszelki wypadek zrobiłem zrzut ekranowy. Jak się okazało słusznie, bo mój komentarz został już usunięty. Gdyby przeprosił, to może bym się rzeczowo ustosunkował, do wielu z jego opinii np. że ma taki znakomity "stosunek jakości do ceny".

Widocznie nie słyszał nigdy o takich turniejach jak "Lato na Pałukach", gdzie wpisowe jest 0 PLN a nagrody są całkiem spore. Albo Szachowe Grand Prix OSE, gdzie grało np. w Bydgoszczy kilkaset młodych szachistów i szachistek i chyba nie było wpisowego, a nagrody były całkiem, całkiem. Przy okazji wspomnę, że wśród dziewcząt z klas VII-VIII wygrała Lena Michalska (z kompletem 9/9) ... ta Lena Michalska, która dostała ode mnie nagrodę Fair Play za turniej SZS w Wapnie w grudniu 2022 r.
 Ale nie przeprosił, a przynajmniej ja nic o przeprosinach nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz