sobota, 21 października 2023

Wygrałem? Przegrałem?


 W piątek odbyły się Drużynowe Mistrzostwa Powiatu w Szachach SZS. Nie zabrałem (pierwszy raz od kilkunastu lat) drużyny z Wapna, bo w ubiegłym roku poświęciłem się, żeby doszkolić tamtą drużynę, a zaniedbałem rekrutacji nowego pokolenia. Miałem natomiast nadzieję na sukces reprezentacji z mojej obecnej macierzystej szkoły, czyli ZS 2. Zwłaszcza, że pojawił się tam jeden z zawodników tamtej drużyny z Wapna. Niestety nie udało się. Wygrała drużyna z LO I. Jednak w zwycięskiej drużynie grało dwóch zawodników, których trochę szkoliłem przez cały rok w MDK i to oni pociągnęli drużynę do zwycięstwa. Można zatem powiedzieć, że wygrali ci, którzy włożyli więcej pracy i akurat tam był większy mój udział, niż w niby "mojej" drużynie.

Tak łopatologicznie napisałem o turnieju na Szkolnejlidze<<

Trafiłem na stronę z rozważaniami Dawida Czerwa na temat organizacji turnieju szachowego.

Dużo tam narzeka, może teraz inaczej spojrzy na organizację turnieju szachowego? On i tak jeszcze zarobił na turnieju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz