sobota, 26 lutego 2022

Ucieczka w pracę


 Te dębowe szczapy już tam nie leżą. Wziąłem taczkę i przewiozłem pod wiatę. Drewno super, bo dużo grubego. Tu wydaje się, że jest go dużo, w rzeczywistości, to jedynie 10 mp. Mniej więcej tyle, tzn. ciut więcej potrzebuję na sezon grzewczy. To co widać kosztowało 2300 PLN. Za taką (mniej więcej) kwotę zakupiłem agregat prądotwórczy, aby stać się bardziej niezależnym. W czwartek i piątek stacje benzynowe były oblegane. Dzisiaj na spokojnie kupiłem paliwo, ale już po niemal 6 PLN za litr. Miało być tańsze, bo zmniejszono VAT, ale ... wojna na Ukrainie i cena wróciła i nie wiadomo, czy to koniec?

W piątek do prawie 19:30 byłem w MDK, prowadząc turnieje klasyfikacyjne. normalnie byłbym do 18.


Oprócz sędziowania kierowałem ruchem ludzi przynoszących rzeczy dla uchodźców dla Ukrainy. Myślę, że było ponad 30, może z 50 osób. 

Oprócz tego wpisu uzupełniałem informacje na stronach internetowych szkół, w których pracuję. Miałem zamiar uzupełnić również zaległości w classroomach, ale zostawiłem sobie na niedzielę. 

JKM "podpadł" wielu ludziom, jego przepowiednia z wojną nie sprawdziła się. Do tego (między innymi) poruszył kwestię Bohaterów z Wyspy Węży. Narodziła się otóż legenda - jak to ukraińscy żołnierze bardzo "dobitnie" odpowiedzieli rosyjskiemu okrętowi na żądanie poddania. A tu JKM "wyskoczył" z pomysłem zweryfikowania tego zdarzenia. W momencie, gdy nawet Prezydent Ukrainy zdecydował o ich pośmiertnym odznaczeniu. Trudno się dziwić, że przysporzyło mu to wiele niechęci internautów. Była to woda na młyn dla tych, którzy oskarżali JKM o bycie "ruskim agentem". Jednak teraz zaczęły się pojawiać informacje, że ... "Bohaterowie" jednak żyją.

2 komentarze:

  1. A skąd Korwin wiedział ,ze przezyli ???Jasnowidzem jest ? Urochom, myślenie .
    Dostaje informacje z ambasady rosyjskiej . Korwin gdyby wytatuował sobie na czole agent rosyjski to dalej znajdą cie tacy co go bedą bornic . Putin byłby to dobry władzca polski? jak to Korin polecał Ty jak te babcie w rosji do konca bedziesz wierzył w wielkiego Putina . Putin to zbrodniarz morderca wraz z oligarachami mordował swoich przeciwników i okradał panstwo . Za zagrabione pieniędzy oplaca Korwina/ Brauna i Kolesia z argouni .
    Gdy jest wojna Braun i agrounia odrwacają uwage jakim protestami

    Putin chce by Polska by osamotniona, by móc zaatakować - Korwin/ Braun mówi by wyjsc z uni i z Nato. Obzydzja kraje zachodnie
    Putin chce kazdy kraj niszczyc po kolei - Korwin / Braun mówia by nie pomagac Ukraine , ze to nasz wróg . .

    Sam uwierzyłes w propagande rosyjska przez agnetów moskwy wiec nie dziw sie ruskie wierza w putina

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyczepiłeś się jak rzep psiego ogona (tego JKM). Skąd wiedział? W Internecie napisali. Dalej same własne imaginacje, do tego nieskładne. Nie chce mi się zniżać do takiego poziomu dyskusji ... pokonasz mnie doświadczeniem :)

    OdpowiedzUsuń