wtorek, 22 lutego 2022

Mądrość i Moc (Mądrość i Siła)

Jako hasło i nazwa komitetu wyborczego w wyborach do Rady Powiatu.
Wpis tzn. projekt przygotowałem ok. rok temu. Wybory będą (chyba) dopiero w roku następnym. Jednak ja lubię mieć "coś" przygotowane wcześniej.
-
Raczej jestem za MiM, bo MiS za bardzo przypomina PiS a nie chcę budzić skojarzeń, wolę być odbierany jako niezależny :)
____
20.02.2022
Tekst powyżej (jak wspomniałem już w jednym z wcześniejszych wpisów) był napisany dużo wcześniej. Teraz, gdy zaczęła się zbliżać data publikacji, zacząłem trochę więcej myśleć nad tym wpisem i nad samym kandydowaniem na radnego.
Bardzo możliwe, iż jeśli dojdzie do realizacji tego pomysłu startowania na radnego, to będę się może w kampanii odwoływał do tego wpisu. Możliwe, że będę tu odsyłał moich potencjalnych wyborców :)
Słowo "mim" kojarzy się oczywiście również z aktorem występującym w mimie, czyli farsowym przedstawieniu opartym na mimice. Tak właściwie takie przedstawienie jest czymś "innym", co próbuje właśnie przez ... brak głosu, zwrócić uwagę widza, w tym wypadku wyborcy na pewne sprawy. To nie jest tak, że wcale nie będę się odzywać :) Jednak niewątpliwie ... krasomówcą nie jestem i już pewnie nie będę, natomiast cenię sobie czas i mój i innych, dlatego będę się starał mówić ... krótko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz