poniedziałek, 5 lipca 2021

Kim Dzong Un się odchudza, odchudzę się i ja ...


 Niedawno w sieci były "zatroskane" artykuły - co się dzieje z Kimem? Chudnie w oczach ... , podobno szykuje się tam kolejna klęska głodu i to poważna. Coś w tym musi być, bo przed chwilą znalazłem artykuł o tym jak dwaj żołnierze zabili dwie kobiety ... z głodu, tzn. oni dostali się do przedszkola i chcieli znaleźć coś do jedzenia, a przedszkolanka i jej matka broniły tego jedzenia, więc żołnierze je zabili, zabrali żywność i się ulotnili. Niewątpliwie Koreańczykom jest się łatwiej odchudzać - bo nie ma co jeść. Ja za to muszę kombinować - jak unikać jedzenia, które jest wszędzie. Będąc dzisiaj w Żninie z kotką Albi na kontroli u weterynarza pozwoliłem sobie wejść na taką wagę dla zwierząt, która była w poczekalni. Przeraziłem się wskazaniem ... 84 kg (!) Przez wakacje muszę schudnąć 15 kg ... no dobrze ... chociaż 10. 

Na obrazku zrzut ekranowy z konta na Twiterze koreańskiej gazety ... O co w tym chodzi? Trudno się dziwić, że ma 26 śledzących ... grafika nie wygląda zachęcająco.

"Wykryłem" również konto ambasady koreańskiej w Polsce na YouTube. Szału nie ma, za to jakże pouczające komentarze sprzed około 10 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz