sobota, 10 kwietnia 2021

Czemu się nie szczepię?

 

Bo wszyscy każą mi się szczepić. OK, szczepcie się wszyscy. Zastanawia mnie natomiast - dlaczego tak blokowane są informacje o amantadynie? Widziałem kilka filmów z dr Włodzimierzem Bodnarem, w których opowiada o leczeniu amantadyną i dziwię się, że ta prosta, tania metoda nie może się przebić, a eksperymentalne szczepionki tak mocno są lansowane? Obrazek pochodzi z artykułu
Ja nie wykluczam, że się zaszczepię, ale dopiero gdy mnie "przyprą do ściany", tzn. nie pozwolą mi pracować, jeśli się nie zaszczepię. Chociaż w mojej logice, to się nie mieści. Skoro większość będzie zaszczepiona, skoro szczepionki mają tak chronić zaszczepionych, tzn. w najgorszym wypadku grozi zaszczepionym łagodniejszy przebieg choroby, to ... co im mają przeszkadzać niezaszczepieni? Najwyżej ... umrą, ale to przecież ich (mój) problem. Przenosić wirusy mogą przecież tak samo zaszczepieni jak i niezaszczepieni. Załóżmy, że na klamce wejściowej ktoś zakażony zostawia, wirusy. Wchodząca osoba zaszczepiona dotyka klamki i zaczyna przenosić wirusy, bo np. nie dezynfekuje rąk. Dla kontrastu za chwilę wchodzi osoba niezaszczepiona też dotyka tej klamki, ale dla świętego spokoju dezynfekuje ręce i tak naprawdę nie przenosi dalej wirusa. Jaka logika? Podobna do zamykania wstępu do lasu, albo noszenia maseczki na świeżym powietrzu, gdy w zasięgu wzroku nie widać drugiego człowieka. Dziwne, że jeszcze nie ma obowiązku chodzenia w kaskach? Przecież zawsze może, coś spaść na głowę. Teraz mi się przypomniało, że kiedyś pisałem o kaskach dla rowerzystów ... znalazłem :) 
Podsumowując - kto się boi, niech się szczepi, niech nosi kask na głowie, ale skoro ja nie chcę, to po co mnie zmuszać? Kto odda życie tym, którzy zmarli po powikłaniach poszczepiennych? Może gdyby się nie szczepili, to żyliby sobie spokojnie dalej?
_
Ciekawy artykuł o podejściu do szczepienia (naukowy).

1 komentarz:

  1. Wielkie korporacje produkujące szczepionki chcą napewno zarobić . Problemem z ludzmi jest taki ,ze za duzo się naoglądali bajek gdzie byli żli i dobrzy . Są tez firmy które produkują inne leki , np amantadyne i one tez chca zarobic . Bez problemu za jakąs sumke znajdą lekarza , który zaczie opowiadac co mu każa , ze wyleczył tysiące ludzi . Mamy wolność słowa każdy może mówić co chce .

    Polecam opowiadać ze granie w szachy relaksuje i tym samym pomaga ochronic przez covidem. Przeprowadziłeś badania z których wynika ze chorych wśród szachistów jest mniej 0 40 % . Zapraszmy na turnieje szachowy . Jedziesz kapitalisto :)

    OdpowiedzUsuń