niedziela, 29 września 2019

Międzynarodowy Dzień Kawy

Gdy w ostatni wtorek dotarł do mnie ekspres kolbowy DeLonghi, nie wiedziałem, że już tak szybko przyjdzie mi świętować. Długo przymierzałem się do kupna ekspresu, ale w grę wchodziły wersje automatyczne, w cenie grubo ponad 2 tysiące zł. Można więc stwierdzić, iż dzięki podpowiedzi kolegi, który zasugerował mi kupno takiego modelu zaoszczędziłem 2 tysiące. W Delicjuszu (hotelu gdzie było ostatnie szkolenie) wszędzie stały automatyczne ekspresy i to było naturalne, ... bo komu by się chciało bawić z kolbami? Jednak na potrzeby domowe, czyli trzy kawy na dzień ... taka wersja w zupełności wystarczy.
Odchodzą "starsi panowie", to mógłby być tytuł kolejnego wpisu, ale ... czas. Wczoraj Jan Kobuszewski, dokładnie dwa lata temu (29.09.2017) Wiesław Michnikowski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz