piątek, 9 czerwca 2017

Umiesz liczyć, licz na siebie.

Na początek ... miłe wieści z Mińska - JKD znów wygrał i przekroczył 2700 i jeszcze o coś gra! Jednak udało się tym "dołem" dobić do ścisłej czołówki. Życzę mu zwycięstwa w ostatniej rundzie :)
To by było COŚ!
-
Teraz powrót do ... życia codziennego. Zebrałem sobie e-maile uczestników XIX PITS i poświęciłem się i napisałem do wszystkich prośbę o głosy na Wapno. Nie wiem ile osób zagłosowało ale 3 (do tej pory poświęciły się i nawet mi odpisały, że będą głosować i naprawdę miłe te maile.
Głosów przybywa ... mało, za mało. Teoretycznie jesteśmy w "bezpiecznej" strefie, od dwóch dni na XIII miejscu ale grupa pościgowa jest blisko i jest duża, tzn. na tyle duża by wypchnąć Wapno w ostatniej chwili z dwudziestki.Tajemnicą poliszynela jest sposób nabijania głosów. Nie wierzę w bajki o przekonywaniu internautów i zachęcaniu do głosowania. Jeśli nie zabiorą się za głosowanie "murzyni" zakładający kolejne fikcyjne konta, to głosów nie będzie. Taka jest ... rzeczywistość. Nic w tym przypadku nie zmienia fakt posiadania przez szkołę imienia papieża lub kardynała. Muszą oszukiwać.
Jednak pod pewnym względem głosowanie staje się konkurencją nawet mającą swoje uzasadnienie. Która szkoła potrafi zorganizować więcej lub lepszych "murzynów"?
-
Koniec pisania, trzeba poprawić wyniki głosowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz