poniedziałek, 5 czerwca 2017

Nie pograłem sobie

Moi "protegowani" (D.Świercz i J.Tomczak) ... odpowiednio na 140 i 141 miejscu w Mińsku po 6 rundach. Chociaż nie mam wyrzutów, że nie mam czasu dokładnie śledzić rozgrywek. Cały czas liczę, że ... osiągną miejsca chociaż 70, 71 :) ... to nie jest "polski" turniej :)
-
W niedzielę, w Wągrowcu były Mistrzostwa Powiatu w Szachach Błyskawicznych i ... popisał się Przemek Sydow - Brawo! Ja pewnie niewiele bym zwojował, bo ... ani to "moje" szachy ani świeżości nie mam. Grać jednak nie mogłem z innego powodu. Akurat 4 czerwca "musiałem" prowadzić IRENIADĘ.
Na Ireniadzie zaśpiewała szachistka ze Skoków - Aleksandra Tyll. Nawet nieźle zaśpiewała i już chciałem o tym wspomnieć (że to szachistka) ... ale się powstrzymałem, żeby nie było, że kogoś "promuję" :) Teoretycznie zapowiadała się w Wapnie również Anita Sydow ale ostatecznie wybrała szachy i chyba dobrze na tym wyszła. Widziałem, że wygrała klasyfikację juniorów i kobiet a na przeglądzie chyba by jej tak dobrze nie poszło :)
-
Filmy na "Kolorowe boiska" miały być przyjmowane do północy a dzisiaj rano widziałem jeszcze jeden. Czyżby nie zablokowali dostępu? Na szczęście ten, który wpłynął był montowany, to teoretycznie i tak powinien zostać zdyskwalifikowany. W tym roku jest ... dużo mniej zgłoszeń. Jeszcze przed rozpoczęciem głosowania dostrzegłem głównego rywala ... Szóstka. W ubiegłym roku też zrobili świetny film i zajęli trzecie miejsce a w głosowaniu były chwile, gdy byli "za burtą". W tym roku zrobili znów bardzo dobry film, trzymając się wymagań regulaminowych i dla mnie są faworytem. Chociaż oczywiście chciałbym, żeby to Wapno wygrało ... ale mieliśmy tyle przeszkód ...
Szóstka podobnie jak ubiegłoroczny Manasterz ... jest im. ks. kardynała Stefana Wyszyńskiego. Zresztą dużo jest szkół "poprawnych politycznie" (pod względem imienia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz