wtorek, 1 listopada 2016

Pracowite święto ...

Nie pamiętam żadnych Wszystkich Świętych z deszczem ... Nawet ksiądz na cmentarzu bardzo się streszczał. Paradoksalnie dzięki takiej pogodzie miałem więcej czasu, aby pracować. Jeszcze nie wiem, czy uda mi się przeforsować "Dzień z technologią" jutro w szkole ale ... przygotowałem taką, przeglądową prezentację. Po jednym wydarzeniu z każdego roku.
-
Na zrzucie jest akurat rok 2006. W poniedziałek byłem na cmentarzu w Mieścisku i Niemczynie. Patrząc na nagrobki Klemensa i Jana uświadomiłem sobie, że w tym 2006 roku, że nie tylko Leon wtedy odszedł. Ja miałem wtedy 40 lat.
-
Wczoraj trochę pograłem na chess.com, zwłaszcza w szachy 960 szło mi ... niesamowicie. Wygrałem kilka partii w widowiskowym stylu a jedną, na której bardzo mi zależało, doprowadziłem do wygranej pozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz