sobota, 30 grudnia 2023

Wartość relatywna dwóch piątek


 

Znalazłem w swojej portmonetce dwie monety 5 złotowe ale takie trochę "inne". Czułem, że mogą być trochę więcej warte, niż zwykłe piątki, a niewiele brakowało, żebym je na myjni wydał. Zatem teoretycznie jest to 2x5=10 PLN. Są firmy, które w promocji gotowe są sprzedać takie dwie (no może w nieskazitelnej jakości) za 112,20 PLN. Według rynku czyli np. na Allegro wartość tych monet, to 79,98. Ja natomiast gotów jestem się zadowolić kwotą 55 PLN, zatem gdyby ktoś był zainteresowany, to ja mam "Bydgoszcz" i "Poznań". Całkowity "dochód" z transakcji zostanie przeznaczony na XXVI PITS. Natomiast jeśli nie dojdzie do transakcji, to nie wykluczam, że beneficjentami monet zostaną zawodnicy z XXVI PITS.
Kalendarze LINDNERA ... niestety nie sprzedają się jak ciepłe bułeczki :) tzn. do 30 grudnia udało się sprzedać jeden (!) i to jeszcze w transakcji wiązanej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz