piątek, 24 listopada 2023

WIMS 2023 w Wapnie i Wagrowcu

 

Powyżej zrzut wiadomości, którą wysłałem do Kolegium Sędziów WZSzach. Absolutnie nie musiałbym się "bawić" w organizowanie tych imprez i wcale o nie, nie zabiegałem. Poniżej zrzut wiadomości do SZS, w której tylko zasygnalizowałem gotowość przeprowadzenia tych imprez.
Świadomie robię ten wpis, żeby w razie ataków ma moją osobę mieć niezbite dowody a nie naciągane hipotezy. Dalej jestem przekonany, że poprzednie edycje sędziowane przeze mnie były imprezami przeprowadzonymi sprawnie. Jeśli chodzi o zarzuty dotyczące 7 rund, to już wiele o tym pisałem (odległości, czas, itd.). W tym roku natknąłem się na jeszcze jeden argument. Otóż na Mazowszu rozgrywany był turniej http://www.chessarbiter.com/turnieje/2023/tdr_5093/results.html?l=pl&tb=202_ 

Tam było 60 drużyn i też były czterosobowe drużyny i też kojarzono tylko składy podstawowe, a sędziowała ten turniej szachowa arcymistrzyni IA Agnieszka Brustman (chociaż licencja programu była na IA Rafała Siwika). Do tego ważniejsze były punkty małe, niż duże i jakoś nie było problemu z wynikami końcowymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz