sobota, 18 listopada 2023

Po co mi blog?

 

Od dzieciństwa byłem przewidujący i lubiłem być przygotowany na różne ewentualności. Myślę, że bloga zacząłem pisać ... bo ... kiedyś zacznę tracić pamięć (już zacząłem) i wtedy będę mógł zajrzeć i się "nacieszyć" swoim życiem. Dzisiaj przypadkiem zajrzałem do listopada roku 2013. Oczywiście mógłbym jeszcze coś pamiętać ale strasznie miło mi się zrobiło i tak bardziej sobie przypomniałem ... właśnie te spontaniczne brawa publiczności po partii z Adrianem. Rzadko się zdarzają brawa po partii szachów, właściwie ... nie mogę sobie przypomnieć innej sytuacji z turniejów, gdzie były brawa po partii. Mam tam również informację o partii z Jeremy Hommerem. On teraz jest już znakomitym szachistą ale wtedy z nim wygrałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz