sobota, 1 sierpnia 2020

Znów wygrana w LOTTO


Niestety, nie żaden milion, ale "marne" 600 zł :) i to nie bezpośrednio w pieniądzach, lecz do wykorzystania przy zakupach w Decathlonie. Żeby było śmieszniej, to ... akurat w tym wyzwaniu się nie spodziewałem, bardziej liczyłem na 2. lub 3. a tu ... miałem opowiedzieć jak przygotować się do wyjścia w góry. ... Ja, ... który po górach generalnie nie chodzę. Na Śnieżkę wjechałem wyciągiem, a na Tarnicę, to oczywiście od Wołosatego - taki ze mnie turysta górski. Ale zrobiłem sobie ... ładne tło i ... raz się przejęzyczyłem i powiedziałem "powerbąk" :) 
Cały czas jest oczywiście szansa na nagrodę specjalną. Dzisiaj nagrałem film o sile.
Za tydzień będzie wyzwanie nr 6 i zobaczymy. Oprócz wygranej dla siebie pojawiła się szansa na 20.000 zł dla wskazanej organizacji. Natychmiast oczami wyobraźni zobaczyłem tyrolkę na placu zabaw przy szkole, bo na już w miarę porządną by starczyło. Jednak, gdy zacząłem sondować, czy mogę zgłosić Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Wapno, okazało się, że mimo zapisu statutowego o wspieraniu sportu, to ... niezbyt przychylnie spoglądano na tę kandydaturę. Dlatego zmieniłem na Ludowy Klub Sportowy Unia Wapno. Gdy pojawią się kolejne informacje, np. o głosowaniu, to ... oczywiście napiszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz