niedziela, 9 sierpnia 2020

Obstawianie pewniaków

 

"Pewne są tylko: śmierć i podatki". Bawię się w typowanie wyników na MP Kobiet i dzisiaj spodziewałem się bardzo rezultatywnej rundy. Grała "stara gwardia" przeciw "młodym gniewnym" :) Postanowiłem obstawić na "starą gwardię". Zrobiłem tylko wyjątek dla WGM Joanny Majdan i chociaż już w poprzednich rundach nieźle jej szło, to postawiłem na remis, a okazało się, że WFM Honorata Kucharska wręcz "rozniosła" doświadczoną zawodniczkę. Za to bardzo ładnie (dla mnie) zaczęła się rozwijać sytuacja na pozostałych szachownicach. Wszędzie przewagę miały "moje" zawodniczki. Gdy piszę, to walka jeszcze trwa, ale GM Monika Soćko już wypuściła przewagę i raczej tylko zremisuje. Jak będzie z pozostałymi, to się okaże. Jednak jak widać, nawet mając pojęcie o dyscyplinie (szachach) nie można być pewnym, bo różne rzeczy mogą się wydarzyć.
Na piłce nożnej, to się jednak mało znam, ale o dziwo w tym wypadku udało mi się lepiej obstawić. We wczorajszych rozgrywkach postawiłem na faworytów i ... udało się.
 Zakończyłem moje działania przy #LOTTOBargielChallenge i wysłałem ostatni film oraz ostatni tekst, a przy okazji nagrałem ... chyba najnudniejszy film w moim życiu :)
Oczywiście dobry tytuł i ... prawdopodobnie będzie to film o najlepszej wyświetlalności w pierwszej dobie na YT (wśród moich filmów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz