wtorek, 21 lipca 2020

Dobry start jest ważny


Rozpoczęły się Mistrzostwa Polski 2020' ... kasy mało, to trudno się dziwić, że nie grają: JKD i RW. Gdybym miał typować zwycięzcę, to jeszcze kilka dni temu stawiałbym na GM Kacpra Pioruna. Jednak dzisiaj przyszło mi do głowy, że skoro tak dobrze wystartował mój imiennik, to ... może warto by postawić właśnie na GM Jacka Tomczaka? Podejrzewam, że u bukmacherów dostałbym ... duże pieniądze, gdyby to to on został Mistrzem Polski.
W każdym razie, dzisiaj wygrał jako pierwszy, a to może mieć znaczenie, bo jak ... idzie, to idzie!
Nagrody nie są atrakcyjne, bo widocznie sponsorowi (LOTTO) nie idzie aż tak dobrze. W każdym razie, ja się mocno przykładam :)

Grać, ... też gram :) Nawet wczoraj 160 zł wygrałem, co pozwoli mi ... na dalsze granie przez kilka dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz