środa, 22 lipca 2020

52. Lato na Pałukach - 22. sierpnia


Dzisiaj dostałem komunikat, a wiem że są szachiści, którzy tu właśnie szukają informacji o życiu szachowym w powiecie wągrowieckim. Czy tym razem Wągrowiec przebije Wapno pod względem frekwencji? To okaże się już za miesiąc. Ja jeszcze formy nie mam. Chociaż wygrałem dzisiaj wszystkie partie na Lichess, ale ... to nie były takie wygrane, jakich bym sobie życzył. Z zadaniami też utrzymuję się na poziomie powyżej 2000, ale przecież było 2200.
Świetnie poszło imiennikowi - GM Jackowi Tomczakowi i druga wygrana w meczu i awans do następnej rundy. Nie znalazłem niestety możliwości obstawienia zwycięzcy MP na STS, za to złożyłem im propozycję, aby dodali taką możliwość. Znalazłem za to opcję obstawienia wyników w Biel. Podkusiło mnie, aby postawić na GM Radka Wojtaszka. Zrobiłem to w zestawieniu ze zwycięstwem GM Adamsa. Adams rzeczywiście wygrał, ale RW tylko zremisował, ... chociaż chyba mógł przycisnąć. Jedynym pocieszeniem jest, że chociaż dzięki temu remisowi wyszedł na czoło tabeli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz