środa, 1 stycznia 2020

IKP na pacjent.gov.pl

Już za parę dni ruszą e-recepty, ba nawet już są wydawane, bo lekarz może/powinien wydrukować coś w rodzaju "paragonu", co będzie tą e-receptą.
Ja spróbowałem dzisiaj wejść na Indywidualne Konto Pacjenta i jak to w moim przypadku często bywa ... wystąpił błąd.  Chwilowo nie potrzebuję zwolnienia, ani recepty, ale lubię być przygotowany i lubię sprawdzać nowinki. Spróbowałem również na telefonie w aplikacji mObywatel i ... jak to w moim przypadku często bywa ... wystąpił błąd.
Nie mogłem zrobić zrzutu na komórce, bo ta aplikacja ma zabezpieczenia przed zrzutami ekranowymi i musiałem zrobić zdjęcie kamerą laptopa...
-
Na YT ... susza i to totalna. Nawet "Szachy w kwadrans" nieoczekiwanie wychodzą na prowadzenie wśród moich filmów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz