wtorek, 28 stycznia 2020

DODO - Dzień Ochrony Danych Osobowych

Wczoraj dostałem zamówienie a dzisiaj robiłem prezentację o naruszeniach RODO. Wczoraj próbowałem odzyskać teściowi konto FB, bo mu zablokowali, bo mu ktoś przechwycił konto pocztowe na onecie. Nie jest lekko, bo konto było połączone z tamtym adresem, do którego nie ma dostępu. Ponieważ najpierw próbowaliśmy założyć konto na ten sam numer telefonu, ale inny e-mail, to nowe konto też zablokowali i przypadek stał się naprawdę zagmatwany. Nawet wysłaliśmy zdjęcie prawa jazdy, ale podaliśmy tylko numer tel. bez e-maila, no bo do jednego nie idzie się dostać a drugi jest drugi. Dzisiaj w jednej z obsługiwanych jednostek był audyt i byłem poproszony o obecność. Zastanawiam się nad wystawieniem dodatkowej faktury. W końcu jestem tam od archiwizacji i aktualizacji. Po audycie spędziłem jeszcze kilka godzin szukając informacji na temat archiwizacji Płatnika i programu księgowego opartego na SQL - generalnie stres dla takiego niedzielnego informatyka jak ja.
-
Płatnik
-
Mimo ferii, wyniki na YT nie są najgorsze i prawdopodobnie, zgodnie z planem pojawi się wkrótce 6k subskrypcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz