piątek, 19 lipca 2019

Fakty niedokonane

Byłem święcie przekonany, że GM Radosław Wojtaszek wygra dzisiejszą partię z rumuńskim Niemcem i wyjdzie na prowadzenie w Dortmundzie. Miał lepszy czas, miał lepszą pozycję i ... niestety tylko remis. Całe szczęście, że nie wyrwałem się przed szereg i nie ogłosiłem w sieci, że "Wojtaszek wygra". Świadomie czekałem na finał i taka niespodzianka. Trochę boję się w tym przypadku o kolejną rundę, bo jak wróci do pokoju i zobaczy analizy, to ... może trochę się rozregulować psychicznie przed kolejną partią. Oczywiście jest to światowy poziom, ale tak żal.
-
Dzisiaj w radio usłyszałem wiadomość, że zmarł Adam Słodowy (w wieku 95 lat) ... wieczorem okazało się jednak, że to nieprawda. Bardzo wiele serwisów internetowych podchwyciło temat i powieliło informację a tu ... zonk. Oczywiście wiadomość była bardzo prawdopodobna (95 lat) ... ale sprawdzać trzeba wszystko.
-
Będąc w Wągrowcu przekonywałem urzędników urzędu skarbowego jak niewiele jest warta nieruchomość po Teodorze. W tym celu napisałem specjalne pismo, poparte dokumentacją fotograficzną i chyba się udało. Po powrocie wystawiłem ponownie ogłoszenie na OLX, gdzie musiałem przedstawiać obraz tej samej nieruchomości z zupełnie innej strony.
-
Chciałem pouzupełniać wcześniejsze wpisy ... ale się nie wyrabiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz