poniedziałek, 30 października 2017

Mecz Polska - Anglia

Na jednej z lekcji rzuciłem uczniom hasło - czy wiedzą, że dzisiaj Polska gra z Anglią? Nie wzbudziło protestów ... ale zainteresowania też nie. W duchu liczyłem na zwycięstwo i ... się doczekałem. BRAWO! Zaczynamy się liczyć! Liczyłem jeszcze na zwycięstwo GM K. Pioruna ale nie ma co narzekać. Wszystkich trzeba pochwalić. Nie wiem na ile kontrolowali sytuacje na pozostałych deskach. Pierwszy wygrał GM R.Wojtaszek i może wszyscy chcieli bez ryzyka dowieźć ten wynik. Podejrzewałem, że GM J. Tomczak dostanie dzisiaj wolne.
-
Panie na pierwszym stole ograły Izrael. O ile zwycięstwo WGM Klaudii Kulon było logiczne, to punkt WGM J. Zawadzkiej jest dla mnie zagadką. Bardzo długo miała wyraźnie gorszą pozycję. Końcowa pozycja jest ... równa a punkt jest dla nas. W tej chwili medal jest ... teraz tylko to utrzymać.
-
Nie mogę się więcej rozpisywać ... bo kompletnie nie mam czasu. Jutro też nie będę miał.
Dzisiaj "stuknęło" 2500 widzów kanału YT. Jeden z uczniów chciał się dowiedzieć dzisiaj na lekcji - co zrobić, aby mieć tyle wyświetleń i subów? Powiedziałem, że nie ma szans na kilku-zdaniową odpowiedź na takie pytanie. Mam oczywiście swoje zdanie w tym temacie. Wczoraj np. w TVN sam Wardęga się "produkował" a przecież by nie musiał ale też chce trzymać rękę na pulsie i to pewnie jest częściowa odpowiedź - trzeba cały czas "być w nurcie" i szybko reagować i wykorzystywać każdą potencjalną możliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz