środa, 29 marca 2017

Srebrne Jacki

Niewiele brakowało, aby GM Jacek Tomczak, został Mistrzem Polski w Szachach. Niewiele brakowało, aby Jacek Haja został mistrzem typerów :) Jesteśmy z Jackiem nie tylko imiennikami ale mamy urodziny tego samego dnia :) Niewątpliwie jest to ogromny sukces Jacka, bo pewnie mało osób stawiało na jego medal a złoto było tuż, tuż :)
Ja co prawda jestem na trzecim miejscu tabeli, ale właściwie jest to 2-3 miejsce :) tylko punkt za zwycięzcą :)
Pewnie, gdyby wszyscy walczyli do końca, to było jeszcze lepiej ale na tym polega sztuka typowania, aby przewidzieć takie przypadki :)
-
Mistrzami Polski zostali GM Kacper Piorun i GM Monika Soćko - GRATULACJE!
-
Przy wpisie na FB o zdobyciu złotego medalu przez Monikę Soćko, jakaś pani dodała komentarz "czy Korwin Mikke, to widział?". Już chciałem odpowiedzieć (że przecież panie grały oddzielnie) ale się powstrzymałem :)
Nie mam czasu się rozpisywać o tych Mistrzostwach, bo za dużo mam innych obowiązków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz