czwartek, 9 marca 2017

PITS bez picu!

Na początek wyjaśnienie:

  • PITS (Powiatowy Indywidualny Turniej Szachowy - 3 maja XIX edycja)
  • pic - za SJP - oszustwo, blaga.

_____________
Szczegóły akcji w zakładce SHOP :) Chciałem montować wyszukany film a skończyło się na setce (dźwięk i obraz nagrane jednocześnie) z rąsi. 

-
9 marca mam 50 zł (dwa kalendarze LINDNERA sprzedane po 25 zł). Do końca kwietnia mam zamiar zebrać przynajmniej 2000 zł. Myślę, że wpisowe jak zwykle przyniesie ok. 500 zł. Zatem nadal gdzieś brakuje tysiąca ...
__
Oczywiście w filmie nie powiedziałem wszystkiego, co wcześniej chodziło mi po głowie. Taki już jestem, że szybko zapominam i dlatego bardziej mi pasuje forma pisana, bo zawsze można poprawić dopisać itd. itp. Wierzę, że dotychczasowi sponsorzy nie zawiodą ale już myśleć nad nowymi źródłami. W pierwszym PITS-ie nagrodą był komputer (używany), którego dostałem w Niemczech. W 1999 r. robiła wrażenie informacja, że nagrodą w turnieju szachowym jest komputer :)
PITS nigdy nie miał głównego sponsora, zawsze starałem się opierać na skromniejszych wsparciach ale z wielu miejsc. Nikt chętnie nie da gotówki a ta jest najbardziej oczekiwana przez zawodników. Ja muszę być wiarygodny, bo jeśli "podpadnę", to kto mi da w następnej edycji? Prawda jest taka, że w każdej edycji dokładam do interesu ... raz więcej, raz mniej, ... ale to już mój problem. :)
_
Wiele razy rozmyślałem nad tym, kto powinien finansować szachy. Po niemal dwudziestu latach trwam w przekonaniu, że ... szachy i szachistów powinni finansować szachiści i fani szachów. Dopiero w dalszej kolejności inni, którzy dostrzegą sami korzyści z szachów. Wolałbym, aby się sami zgłaszali, że chcą wspierać szachy. Sęk w tym, że ... mogą nie wiedzieć, że jest taki PITS i właśnie tam mogą wesprzeć szachy. Nagrody w PITS nie będą przekraczać 700 zł (aby zwycięzcy nie musieli się martwić podatkiem od nagród (i ja też)). Od państwa (instytucji) nie chcę pomocy - byle mi nie przeszkadzało. (np. zabieraniem podatku od nagród)
______________
Wczoraj natknąłem się na stronie WZSzach na informację o kursie sędziowskim. Wreszcie jest blisko, wreszcie jest w rozsądnym terminie. Teraz trzeba się tylko zdecydować i zapisać. Oczywiście pojawiają się wątpliwości ... po co mi to? Wydać z tysiąc złotych tylko dla satysfakcji?
_________________
10.03.
Niezrozumiała dla mnie sytuacja (aż mnie zaciekawiła). Celowo udostępniłem na FB ten wpis na mojej tablicy z prośbą o dalsze udostępnianie i ... CISZA! ZERO! lajków i jedno udostępnienie (Ewa się wyłamała) Przecież nie zależało mi, żeby znajomi kupowali te gadżety, tylko żeby zasięg wpisu był jak największy i by dotrzeć jak najdalej a tu bęc ...
Wylądowałem jak polski rząd przy wyborach szefa Rady Europejskiej. Wybrali Donalda Tuska stosunkiem głosów 27:1, czyli tylko Polska nie poparła Polaka.
Swoją drogą PO tak się cieszy z tego wyboru a wcale się nie zdziwię jak DT w drodze rewanżu będzie działał na szkodę Polski, czyli potwierdzi że PiS miał rację nie popierając jego kandydatury i koło się zamknie. Trudno się właściwie dziwić innym państwom, że głosowały na DT. Rozumowanie jest proste DT jest skonfliktowany z rządem Polski, to ... nie będzie sprzyjał Polsce. Skoro nie będzie sprzyjał Polsce, to np. jakieś tam pieniądze zamiast popłynąć do Polski popłyną do nich ...
-
Dobra, precz z polityką. Tylko jak teraz dotrzeć do potencjalnych sponsorów PITS?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz