sobota, 8 października 2016

Global Chess Festival

GM Borys Gelfand wygrał 15000 $


Moje świętowanie Globalnego Festiwalu Szachów było bardzo skromne :) Ale udało mi się dzisiaj rozwiązać wszystkie pięć zadań, które mi przysługiwały na chess.com a rzadko mi się to udaje. :)
Wczoraj udało mi się zremisować w szachy 960 partię z Bułgarem i wygrać 1,5:0,5 mój mecz.
-
Dzisiaj pierwszy raz pobiegłem (po 43. MB) 10 km i drugą piątkę zrobiłem w 25 minut (!). Pogoda była idealna tzn. ok. 10 stopni, pełne zachmurzenie i minimalny wiaterek. Szkoda, że tak nie było w Berlinie. Jutro Maraton w Poznaniu ale beze mnie ale ... może padać.
-
Dzisiaj przesłałem na YT filmik o Poissonrouge. Nowy dział dotyczący "nauki klawiatury" jest naprawdę fajny i doświadczalnie widziałem, że dzieci "go kupiły" tzn. pozytywnie przyjęły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz