wtorek, 23 lipca 2024

Sportowcy nasi, czyli jacy?

 

Niedawno zadzwonił do mnie Bronek i powiedział, że ktoś z Damasławka jedzie na Olimpiadę do Paryża. Wydawało mu się, że to pewnie jakiś biegacz ze sztafety i do tego rezerwowy. Mi do głowy przychodziło tylko jeździectwo i Sokół Damasławek i może Szymon Tęcza (tak ja pomyślałem). Postanowiłem jednak poszukać i znalazłem. Rzeczywiście chodzi o jeźdźca z Sokoła Damasławek, tylko że nie Sz.T. ale Robert Powała. Co prawda nie kojarzę człowieka z Damasławkiem, wyczytałem ponadto, że trenuje we Włoszech, ale ... skoro jest zawodnikiem Sokoła Damasławek, to ... mnie to cieszy.

Przeczytałem również niedawno, że Karol Linetty został niedawno kapitanem swojej drużyny. Też mnie to cieszy.

Wpis powstał pod wpływem korespondencji na temat - kto powinien/może grać w Mistrzostwach Powiatu (naszego tj. wągrowieckiego)? Czy tylko mieszkańcy powiatu? Ja wyraziłem swoją opinię, że powinniśmy zostawić zapis, że również członkowie klubów wągrowieckich. Są przecież jeszcze bardziej otwarte kluby, które robią naprawdę OTWARTE turnieje, w których mogą grać naprawdę wszyscy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz