środa, 20 marca 2024

Wiosna na wysokich obrotach

 

W końcu udało się zarejestrować klub MDK. Zamówiłem banery, które sam zaprojektowałem.
Z zamawianiem też było przebojów co nie miara. Wiedziałem, że wszelkie takie transakcje powinny iść przez KWW (takie zasady). Miałem wpłacone pieniądze, miałem założone konto w drukarni, ale ... nie szło zmienić NIPu w zamówieniu, bo to nie z człowiekiem prowadziłem negocjacje. Znalazłem jednak genialne rozwiązanie. Żeby nie było wtopy, zadzwoniłem jednak do biura komisarza wyborczego w Pile i zapytałem, czy mogę tak zrobić. Okazuje się, że można. Otóż ja (jako firma) zamówiłem druk, a następnie wystawiłem (jako firma) fakturę dla KWW SW za kampanię reklamową dla mnie (jako osoby/kandydata). Teraz jeszcze trzeba pomyśleć, gdzie te banery umieścić, uzyskać ewentualnie zgody i w końcu je umieścić (te banery). Co prawda, mądrzy ludzie nabijają się z banerów ... ale przecież trzeba się dopasować do wyborców, bo to oni ostatecznie zdecydują, kogo wybrać.

Cóż z tego, że będę umieszczał znakomite treści w Internecie, skoro gros wyborców nie zagląda do Internetu. Niestety trzeba zaistnieć wszędzie. Próbowałem również zrobić promocję dla strony P0 MYSLowego kandydata na radnego, ale się nie udało. FB się nie zgodził, odrzucił moje propozycje. Nie mam teraz czasu opisywać szczegółowo. W związku z tym muszę generować ruch w sposób "naturalny", tzn. robiąc wpisy i licząc, że wzbudzą zainteresowanie.
Jak widać na powyższym obrazku ... wspiera mnie nawet arcymistrz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz