niedziela, 17 marca 2024

3 tygodnie do wyborów

@jacekh6 Złota Wieża 🙂 Wągrowiec #ESSA ♬ dźwięk oryginalny - Jacek

 

W moim wpisie na stronie Pomysłowy Kandydat na Radnego opisuję sytuację (we wpisie z 17. marca 2024 r.) Inni kandydaci pracują przy kampanii :) ... a ja poświęcam czas i benzynę na turnieje :) Żeby było śmieszniej na FB próbowałem wykupić reklamę omawianego wpisu ale ... nie zgodzili się, to może i dobrze, bo później mogłaby wyniknąć afera, że reklama nie była finansowana przez KWW a tak będzie czyste sumienie i 35 PLN w kieszeni (bo tyle planowałem wydać). Projekt mojego banera w zasadzie jest gotowy. Czekam tylko aż jutro wylosują numery list, żeby wpisać :) i wysyłam projekt do drukarni. Na KWW wpłaciłem 1313,13 PLN ... i jaką burę miałem w domu, że tyle pieniędzy "wyrzucam w błoto". Teoretycznie mógłbym wydać na kampanię (moją) trochę ponad 3k. Z tej mojej wpłaty 350 PLN pójdzie na "wspólne" wydatki kandydatów i dopiero resztę będę mógł wydać na swoje "zachcianki" w ramach kampanii. W poprzednich wyborach zwracałem uwagę na to, że lubię TRANSPARENTNOŚĆ. Strona komitetu SW ma listę wpłat ale jeszcze swojej wczorajszej nie widzę. Ja zdaję sobie sprawę, że przed wyborami wielu internautów dostanie gorączki od tych różnych wpisów kampanijnych. Stąd ja sam próbuję się ograniczać ... no ale jak się reklamować? Spotkania organizować? Kiedy? Skoro ja na 300% pracuję a jeszcze w międzyczasie wiele innych spraw załatwiam. Stanąć na rynku, bądź pod kościołem? Zostaje mi Internet. Zwracam się zatem do sympatyków, przede wszystkim zamieszkałych w moim obwodzie głosowania, ale inni też się przydadzą ... nie musicie wielce reagować (polubić, czy udostępnić) ale chociaż ...

KLIKNIJCIE w OBSERWUJ na stronie POMYSŁOWY KANDYDAT na RADNEGO 

DZIĘKUJĘ!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz