poniedziałek, 19 lutego 2024

Turnieje feryjne

 

Tak oto połowa ferii zimowych za mną ... a zadań wręcz przybywa. Zdjęcie jest z soboty a wpis kończę w poniedziałek. Żeby była jasność ... w niedzielę też było dużo zajęć a na koniec niedzieli wpakowałem się w skład komputerowy gazety parafialnej "U Stanisława". Tak to jest, jak się nie umie odmawiać. Jednak w poniedziałek, to dopiero zaczęła się robota: e-maile, telefony, korekty, instalacje, aktualizacje, etc. etc. Kilka osób było mocno zdziwionych, że tak szybko realizowałem ich potrzeby ale to tak wychodził, że jak coś skończyłem albo prawie kończyłem, to był kolejny sygnał/zgłoszenie a ja po jednej sprawie brałem się za kolejną. Oczywiście, gdyby była szkoła, to by tak nie szło ale są ferie, więc ...nie odpoczywam, tylko pracuję i pracuję, przygotowując się do wyborów, zbierając podpisy itd. itp.
Może nawet lepiej jakby nie było tego turnieju na III/II kat.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz