wtorek, 13 lutego 2024

Światowy Dzień Radia / World Radio Day

 

Maksymilian się wyprowadził, przynajmniej na razie. Skorzystałem więc z okazji i w jego pokoju włączyłem sobie radio. To właśnie stamtąd dowiedziałem się, że 13 lutego jest Światowy Dzień Radia. Gdy telewizja się rozrastała, to niektórzy myśleli, że radio zniknie ... a nie znikło. Teraz rośnie Internet, wchłania telewizję i radio ale pewnie radio i tak się wybroni. Jako dziecko dostałem raz na Gwiazdkę zestaw do samodzielnego montażu, gdzie trzeba było trochę drutu ponawijać, trochę polutować ale miałem bardzo wielką frajdę, gdy to coś zaczęło cokolwiek odbierać. W Mokronosach kiedyś dorwałem się do takiego dużego radia lampowego podobnego do tego na zdjęciu. Wtedy też były piękne chwile. Radiowa Trójka miała swoje lata świetności. Potrafiłem się nawet uczyć słuchając radia. Nie przeszkadzało mi, że przekaz był w jedną stronę. Jednak czegoś można się było dowiedzieć, można było się trochę wzruszyć słuchając pięknej muzyki. Pamiętam, że była nawet audycja o gimnastyce porannej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz