niedziela, 3 września 2023

Ostatnia niedziela wakacji

 

Karol Linetty dostał powołanie na wrześniowe mecze kadry narodowej. Według jakiś tam (transfermarkt.pl) szacunków wyceniany jest obecnie na 3,5 mln. euro. Czy to dużo? To jest wszystko względne :) Pewnie dla niespecjalistów, to dużo. Natomiast jeśli się przeczyta, że jego obecny klub, Torino, chce Go oddać "w pakiecie" do Bolonii za innego zawodnika, który jest warty podobno 15 mln. to już nie tak dużo a jak się jeszcze przejrzy inne transfery, to dopiero głowa boli. 
Piłka, piłką, ale jutro trzeba będzie do szkoły jechać, a nawet do dwóch. Żeby było trochę trudniej, to w domu od wtorku zacznie generalny remont. Bardzo możliwe, że przynajmniej dwa tygodnie będzie tragicznie, a pracy będzie przecież dużo. Czy jest aż tak "źle" (w domu)? Dla mnie - absolutnie nie. Do płytek mam sentyment, przecież ćwierć wieku temu sam je wybierałem i nawet pomagałem w ich kładzeniu. Bojler, oprócz tych nieszczęsnych grzałek, trzyma się nieźle i też już rozpracowałem sprawną wymianę grzałki. Zlew i bateria w kuchni wyglądają (i działają) jak nowe. Na blatach też nie widać zużycia. Oświetlenie jest wystarczające, a tyle razy już było zmieniane. Mógłbym tak dalej opisywać, ale co to da? Ewa sobie postanowiła, a ja nie widzę sensu się spierać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz