poniedziałek, 31 lipca 2023

Poniedziałek z JBOSSem

 

To miała być tylko formalność. Zrobić kilka punktów z instrukcji i wracać do domu. ... Całe szczęście, że są wakacje. Wyruszyłem do zadania tuż po 7, a wróciłem nieźle po 14. Nie wiem ... poniedziałek? JBoss? Java? Całe szczęście, że w końcu się udało i programy w GOPSach działają. 

Później jeszcze chciałem wykorzystać promocję na stacji Moya i zainstalowałem aplikację, żeby kupić 30 litrów paliwa 40 gr taniej i jeszcze wziąć udział w konkursie. Zainstalowałem apkę, założyłem konto, potwierdziłem adres, pojechałem na stację, zatankowałem. Poszedłem na stację i mówię o tej promocji i ... aplikacja nie chce się odpalić, bo twierdzi, że nie ma połączenia z Internetem. Po wielu podejściach udaje się w końcu zrealizować transakcję. Podejrzewam, że zwykły śmiertelnik by się zniechęcił. Wracam do domu i zabieram się do ciągu dalszego, czyli konkursu a tu ... zonk. W konkursie, to tylko paragony, a nie faktury. 

W konkursie ChessManagera na Instagramie nadal prowadzę mając 75 polubień posta, a konkurent (jedyny) ma tylko 6. Zostało kilka godzin. Teoretycznie nic nie powinno się wydarzyć, ale ...


Nie miałem okazji poznać, ale gdziekolwiek czytałem, to tylko same pozytywne informacje o Janie Przewoźniku. Dzisiaj przeczytałem, że zmarł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz