niedziela, 2 kwietnia 2023

Rabat 20% w nazwa.pl

 

pq93-2479-9587 link polecający: https://www.nazwa.pl/pp/pq93-2479-9587

Gdyby ktoś zamawiał jakąś usługę w nazwa.pl to warto skorzystać :) Dla kogoś zostanie 20%, dla mnie też coś skapnie. Piszę to bez większego przekonania ... ale nigdy nie wiadomo :)

Dzisiaj przygotowałem kilka wiadomości do lokalnych potencjalnych sponsorów PITS. Ustawiłem wysyłanie na 8:00, żeby nie było, że w niedzielę wysyłam. Zdałem sobie sprawę, że właściwie powoli staję się spamerem :) Dlatego powstrzymałem się i więcej na jutro nie ustawiałem. Najgorzej jak adresaci oznaczą moje wiadomości jako spam ..., to będę miał przechlapane.

Właściwie muszę sobie w kalendarzu Google ustawić, że płatność za www.jacekhaja.pl mam na początku kwietnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz