poniedziałek, 10 kwietnia 2023

Prawda bywa przyziemna

 

Dzisiaj w tv jakiś koncert piosenek z filmów Disney'a. Do tej pory byłem przekonany, że ciało Disney'a jest gdzieś tam zamrożone i czeka na lepsze czasy, na zmartwychwstanie, ale okazuje się, że to nieprawda. Niemniej trzeba przyznać, że ... pamięć o Disney'u żyje. 

Ja tak już żyję PITSem, że zapomniałem, że dzisiaj jest 10. kwietnia i rocznica tragedii smoleńskiej. Ja jechałem wtedy na K@SSK do Nowego Tomyśla i słuchałem relacji z samochodowego radia. Do dzisiaj sprawa katastrofy nie jest do końca wyjaśniona. Akurat pewne są niektóre kradzieże cennych przedmiotów z miejsca katastrofy. No bo jak tłumaczyć fakt wypłacenia gotówki z bankomatu na kartę ofiary albo zniknięcie cennego zegarka, gdy zachowały się klucze i dokumenty, lub złote przedmioty, które były na zdjęciach, a później nie zostały oddane. Oddanie dochodzenia Rosjanom, nie było dobrym rozwiązaniem i to niewątpliwie dużo namieszało. Natomiast moja opinia jest taka, jak tytuł wpisu, oczywiście mogło się na to złożyć wiele zbiegów okoliczności i to te zbiegi okoliczności pobudzają wyobraźnię.

Jak będzie z PITSem? Oczywiście może się w końcu znaleźć jakiś bogaty filantrop i będzie jeszcze szansa na podwyższenie nagród. Może się zdarzyć, że frekwencja nie dopisze i gdy zjawi się mniej, niż 100 szachistów, to będę musiał nieźle dopłacić do tej imprezy. Jednak wierzę, że chociaż minimalnie przebity zostanie rekord frekwencji i uda się zbilansować ten turniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz